Свежие комментарии

Nutriție pentru durere în articulațiile genunchiului

Conținutul

    nutriție pentru durere în articulațiile genunchiului

    Acestea pot fi ameliorate de mentinerea unei vieti active, o greutate aflata in limitele normale si chiar injectii cu steroizi sau operatie. Insa recentele cercetarin arata ca pana la gesturi extreme, cum este operatia, merita incercate si alte abordari, ce tin in primul rand de alimentatie, conform Health.

    nutriție pentru durere în articulațiile genunchiului

    Soia Persoanele care se confrunta cu astfeld e dureri au simtit mai putin discomfort si au luat mai putine mefdicamente dupa ce au consumat soia in fiecare zi, timp de 3 luni, a aratat un studiu realizat la Universitatea de Stat Oklahoma.

    Printre altele, soia contine hormoni cu proprietati anti inflamatoare.

    nutriție pentru durere în articulațiile genunchiului

    Poate fi consumat cu rezultate excelente lapte de soia, dar si burgerii de soia, consumati de obicei in perioada postului. Fructe Cele mai prietenoase fructe cu cei care sufera de dureri de genunchi asociate cu osteoartrita sunt cele bogate in Vitamina C, precum kiwi, portocalele, mango, grepfrut si papaya. Oamenii de stiinta australieni, care au testat o astfel de dieta pe de pacienti, sunt de parere ca tot secretul sta in Vitamina C, care protejeaza articulatiile de la genunchi.

    nutriție pentru durere în articulațiile genunchiului

    Peste Multe studii au aratat ca pestele si uleiul de peste amelioreaza durerile articulatiilor in cazul artritei reumatoide. Unul dintre acestea aratat ca acizii grasi omega 3 nu numai ca blocheaza chimicalele care cauzeaza inflamatiile specifice osteoartritei, insa protejeaza si cartilajele din zona genunchilor.

    nutriție pentru durere în articulațiile genunchiului

    Se recomanda pestele gras, de doua ori pe saptamana sau un gram de omega 3 sub forma de capsula, zuilnic.