MASAJ TERAPIE, CE ESTE ȘI TEHNICI DE TERAPIE DE MASAJ - EXERCIȚII ȘI SPORT -

Pericol de rănire la gleznă, Deteriorarea articulației gleznei drepte, Meniscului

Deoarece ne folosim gleznele pentru aproape orice mișcare, alergare sau mișcare în picioare, nu este de mirare că pot deveni răniți. Cu toate acestea, există câteva tehnici și sfaturi pe care puteți începe să le utilizați pentru a vă ajuta să vă mențineți gleznele puternice și fără vătămări.

Cum de a splinta o glezna cu o perna

Exercitarea în siguranță Purtați pantofii potriviți. Deși poate părea un detaliu mic, alegerea pantofilor poate avea un impact imens asupra gleznelor și picioarelor atunci când faceți orice fel de exerciții fizice. Cumpărarea și purtarea tipului potrivit de încălțăminte pentru piciorul tău va face un drum lung pentru a preveni rănirea gleznelor tale.

tratamentul articulațiilor tinaki geluri antiinflamatorii nesteroidiene pentru tratamentul articular

Rețineți câteva dintre următoarele sfaturi pentru a face cumpărături pentru următoarea pereche de pantofi: [1] Dacă aveți arcade joase, veți avea nevoie de un pantof care să ofere suport frontal și arc. Platformele mai moi și mai multe perne pot fi potrivite dacă aveți arcade înalte sau picioarele rigide. Pantofii de antrenament încrucișat pot funcționa pentru mai multe stiluri de sport.

Cel mai bine este să cumpărați și să purtați un pantof special conceput pentru sportul dvs.

7 tratamente naturale ale gleznei înghițite pentru a vă recupera din nou în picioare

De exemplu, cumpărarea de pantofi de alergare efectivi pentru alergare, pantofi de baschet pentru jocul mingii etc. Înlocuiți-vă pantofii în mod regulat. De-a lungul timpului pantofii tăi se vor purta, schimbând modul în care îți susțin piciorul. Acest suport în schimbare poate afecta modul în care piciorul îți cade atunci când mergi sau alergi și crește șansele ca tu să suferi o vătămare la gleznă.

Înlocuiți-vă întotdeauna pantofii pentru a vă asigura că vă sprijină piciorul în mod corespunzător.

Pericol de rănire la gleznă. Cauze de durere și umflături

Dacă alergi mai des, înlocuirea pantofilor mai des poate fi o idee bună. Verificați încălțămintea pentru semne evidente, cum ar fi o platformă interioară strivită sau orice lacrimi sau rupe. Evitați suprafețele neuniforme. Dacă sunteți un fan al mersului sau alergării, veți dori să acordați atenție suprafețelor pe care călătoriți. Suprafețele dezlănțuite sau inegale pot reprezenta pericolul de a vă răni glezna.

Cum de a splinta o glezna cu o perna

Dacă piciorul tău cade pe o suprafață neuniformă, se poate răsuci și învârti glezna. Asigurați-vă întotdeauna că rutele planificate au suprafețe plane și sigure pentru a putea rula sau merge mai departe.

medicamente pentru homeopatie osteocondroză tratament comun în spitale

Rădăcinile, pietrișul, rocile și găurile pot prezenta pericole și cresc șansele de a vă răni glezna. Aveți grijă când alergați în jos sau în jos, deoarece acest lucru vă poate crește șansele de rănire.

Cum să prevină leziunile de gleznă

Evitați supraîncercarea. Să te afli în exerciții fizice sau în activități fizice regulate poate fi o idee minunată pentru menținerea unui stil de viață sănătos. Cu toate acestea, este posibil să puteți face prea mult exercițiu. Suprasolicitarea va crește șansele de accidentare și va face mai probabil că vă puteți răni glezna.

Fragmente de glezna Simptome și tratament

Evitați antrenamentul prea mult pentru a vă menține glezna în siguranță. De exemplu, dacă pericol de rănire la gleznă alergător, puteți încerca ridicarea în greutate, călăritul Tratamentul leziunilor ligamentului genunchiului bicicleta sau chiar mersul pe jos pentru a reduce încordarea repetitivă și pentru a vă îmbunătăți în continuare capacitățile de alergare.

Prevenirea leziunilor de glezne Se încălzește întotdeauna.

Dureri ale gleznei si piciorului Cauze, simptome si tratamente — Voltaren Deteriorarea articulației gleznei drepte, Meniscului Rănire Glezna este un mecanism foarte important pentru menținerea corpului unei persoane în timpul mișcării. În cazul încărcăturilor grele, pot apărea foarte des diverse vătămări. Acest lucru se întâmplă cu o răsucire mai mare a articulației față de intervalul obișnuit de mișcare. Este foarte ușor pentru a obține deteriorarea articulației gleznei drepte prejudiciu glezna - este suficient pentru a merge chiar pe o piatră mic din afara.

Ori de câte ori intenționezi să faci exerciții fizice sau să faci o pericol de rănire la gleznă fizică grea, vei dori să te încălzești în mod corespunzător. Încălzirea vă poate ajuta să vă pregătiți corpul și gleznele pentru o muncă mai intensă, reducând probabilitatea de a răni zona.

COMO FAZER GRANILITE COM CIMENTO - BANDEJA DE CIMENTO ( FÁCIL DE FAZER )

Joggingul lent îți poate crește în mod sigur ritmul cardiac și îți poate angaja gleznele înainte de a face efort. Nu forțați nicio întindere. Mențineți-vă mișcările lente și opriți-vă dacă simțiți disconfort.

Glezna tulpina simptome de funcționare. Umflarea gleznei De glezna simptome tulpina Pentru ca. Articulațiile afectate se bolile acute laringo-traheale prezinta urmatorul tablou clinic, rănesc și sunt mai puțin rezistente. Datorita aparitiei durerii, persoanele afectate de artroza gleznei vor cauza articulațiilor rigide după ședere sa isi protejeze instinctiv articulatia, schiopatand sau evitand sa merga normal ceea ce duce la atrofierea muschilor.

Lucrați lent în activități noi. Dacă intenționați să începeți exerciții, activități noi sau să creșteți intensitatea lucrurilor pe care le faceți deja, va trebui să lucrați lent la ele.

Saltul într-o nouă mișcare sau intensitate prea tare, prea repede va crește mult șansele de a suferi o accidentare la gleznă.

oasele și articulațiile picioarelor doare tratamentul articulațiilor genunchiului cu viermi de pământ

Puteți utiliza, de asemenea, metode de antrenament încrucișat pentru a vă consolida rezistența și pentru a vă proteja de răni. De exemplu, încercați să alergați doar o milă dacă sunteți nou la alergare.

Dacă v-ați simțit confortabil rulând atât de mult, adăugați o dată mai multă distanță data viitoare.